Adakah Anda Rasa Tertipu Atau Ditekan Dengan Perkhidmatan Internet P1 WiMAX?

02 Januari 2014 | Label: , , , | |


Adakah Anda Rasa Tertipu Atau Ditekan Dengan Perkhidmatan Internet P1 WiMAX?

Sila Sertai Kumpulan Facebook Pengguna "P1 Wimax Sucks"

https://www.facebook.com/groups/159121421506/

Sama ada anda pengguna atau pernah mengguna atau tidak, jom bergabung untuk perjuangkan hak pengguna Malaysia. Sebagai warga negara Malaysia, orang lain tidak berhak melayan kita bagai kelas bawahan kerana kita ada berhutang. Dan lebih meyakitkan hati, diikat dengan pelbagai syarat dan kontrak yang lagi menambah hutang.

Suara kumpulan pengguna yang kecewa dengan perkhidmatan Internet P1 WIMAX telah diterbitkan dalam Utusan Malaysia, bertarikh 1 Jan 2014

Antara petikan :-

KUALA LUMPUR 31 Dis. - Kira-kira 18,000 pengguna P1 Wimax didakwa tertipu dengan perkhidmatan jalur lebar syarikat itu selepas kegagalan memberikan kemudahan capaian internet terbaik.

Ketua Aktivis Persatuan Pengguna Islam (PPIM), Datuk Nadzim Johan berkata, dakwaan ini berikutan ramai pengguna melanggan perkhidmatan tersebut terpaksa berdepan tindakan disenaraihitamkan oleh agensi rujukan kredit, Credit Tip Of Service Sdn. Bhd. (CTOS).

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140101/dn_21/18,000-pengguna-dakwa-tertipu#p1wimaxsucks

© Utusan Melayu (M) Bhd

Himpunan artikel dan berkaitan 18,000 Pengguna P1 WIMAX Didakwa Tertipu http://says.com/my/news/14148/shares/6218 #Malaysia

Lagi artikel di Sinar Harian Pengguna dakwa teraniaya - 1 Januari 2014

http://www.sinarharian.com.my/pengguna-dakwa-teraniaya-1.236111

Dipetik daripada Kumpulan Facebook P1 Wimax Sucks

The purpose of this group is to stand for our rights as a P1 wimax subscriber to demand better service and not suffer from their ads campaign.
  1. Cancellation fees should be F.O.C since service provider can't provide what stated on their headline ads as Fastest and uninterrupted.
     
  2. Charges should be according to the current situation which automatically reduce until full restoration on speed and no call require to demand for discount / less.
     
  3. Clear our names from CTOS.
     
  4.  Be more ethical on Promotions and Campaign.

  5. Please report your problem to SKMM and please write in details your problem and your claim (click link below)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Popular