Kumpulan Sokongan Komputer Dan Internet 2 (KemSOIT 2)

02 Ogos 2010 | Label: | |


Kumpulan Sokongan Komputer Dan Internet 2 (KemSOIT 2)

Adalah menjadi minat saya bagi mewujudkan kumpulan sokongan komputer dan Internet sejak mengenali Internet dan menjawab pelbagai soalan mengenai komputer dan Internet sama ada melalui email atau ruang forum dan perbincangan yang ada.

Perkembangan terkini adalah dengan wujudnya laman seperti Aardvark yang menggunakan jaringan sosial bagi mendapatkan jawapan daripada individu-individu yang bersesuaian dengan topik yang soalan diutarakan.


Yang menariknya, soalan boleh diemail, hantaran melalui chat atau terus melalui laman web Aardvark kepada individu yang bersuaian yang terdiri meliputi pengguna Internet seluruh dunia.

Untuk tujuan KemSOIT 2, dicadangkan bagi anda yang berminat untuk menyertai Aardvark menggunakan sambungan laman ini http://vark.com/s/foGQ bagi membolehkan anda dan saya duduk dalam satu jaringan sosial Aardvark. Anda boleh gunakan login Gmail dan Facebook anda untuk menyertai Aardvark.

Saya masih lagi menjawab soalan-soalan yang bersesuaian dalam pelbagai lagi forum dan senarai email. Antaranya

Forum Ittutor.net


Senarai Email Dunia Digital


dan Facebook Dunia Digital


Senarai pelbagai kumpulan sokongan perisian sumber terbuka dan ICT.


Bagi anda yang mahu bertanya kepada saya secara terus boleh menggunakan rangkaian jaringan sosial saya ini


Atau melalui twitter


Bukan Sekadar Internet Sahaja

Harisfazillah Jamel aka LinuxMalaysia

2 ogos 2010



Archive



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Popular